A youth project granted by the European Union, Youth in Action programme. Organised by loveLife Generation in the UK and Women's right network in Sweden

söndag 28 augusti 2011

Måndag

en gång var vi tvungna att vakna tidigt för en stor frukost som jag verkligen inte van att som jag sällan äta innan 12! Stackars Samara var fortfarande sjuk Joanna och hennes bodde på pråmen och Horatio gick till en debatt session såvar han av för och på grund av detta har vi alla passar in i en minibuss. Det var kul.
Jag har inte njuta av att se den olympiska parken eftersom vi var ganska långt borta från den, men jag njöt av den karibiska buffén efter.
Det var roligt reser runt i East London, eftersom jag har bott där hela mitt liv och inte se det som mycket intressant. Vi träffade Newham asiatiska kvinnor: s projekt "Zindaagi laget och det var att öppna ögonen för mig att alla de sakerkvinnor i min stad möter i sina liv.
Jag tyckte sessionen med människor från PARIS organisation (en organisation som upprättats för hbt-ungdomar) var det uppenbart hur olika kulturer kan varamycket mer fördomar mot HBT-samhället.
På eftermiddagen prestanda från Craig, "alla de enda damer, alla de enda damer ..." Alla engagerade sig och visade sin unika dansstilar, till exempelZahra fick AMAZING arabisk dans. Hon visade oss också hur du spelar ett spel som heter "BATT" som vi spelade hela natten. Det bästa spelet någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar